090312

God dag !

Just nu så sitter jag och äter lite fil med filmngor. Mums ! Gud så gott efter en långdags hårt arbete ! Fösta så var det sång fördjupning och den gick bra. Vi fick en ny sång som var jätte bra eller asså texten var bra :P Det var en Evlis Presly låt och det hette In the Ghetto. Sen hade vi no och då var det lite eget arbete och då hade Rosanna på massa tvål i min panna :( Så jag jagade runt henne sen :) Linnea kom också in och sa att om golfströmmen blir kall så blir det istid här i Norden eftersom att golfströmmen gör vårat vatten lite varmare än vad det egentligen skulle ha varit. Men då skulle allt ha börjat om från början. Istiden skulle komma och Noaks ark och allt ! Att det går som ett krestlopp. Så tror också forskare. Själv så vet jag inte riktigt vad jag ska tro... Jag tänker ofta på typ döden. Eller på kärleken. Eller hur männsikokroppen (och alla djurkroppar för den delen) håller ihop. Det är faktiskt väldigt coolt. Att vi har "huggtänder" för att vi är gjorda för att äta kött. Och vi har "platta" tänder bak i munnen för att vi ska kunna tugga blad lättare. Och liksom allt inne också,. Allt är så himla uttänkt ! Helt farsinerande.

Aja, sen var det sv och där hade vi tråkigt.  Sen tog vi lunch tidigare och det var god mat i skolan idag. Typ tacopaj av något slag. Sen hade vi matte och det gick ju mindre bra.. Sen hade vi massa andra lektioner som jag inte orkar rabbla upp :P Den sista var barnteater och där gjorde vi verkligen inte mycket ! Jag låg mest och höll på att somna på Linneas mage :) Mysigt !

Men nu ska jag gå vidare, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0