090318

Kom just hem ifrån stan. Jag och Miccis åkte hem tillsammans :)

Idag så var det en ny tjej där som hette Cecilia. Hon var jätte snäll och typ snackade hela tiden och var jätte kul :D Hon var 24 och hade ett bran på 3 år. Hon sa så här att när alla sa att de ville åka utomlands när de blev stora så sa hon att hon skulle få ett barn. Och så fick hon det :) Vissa är liksom födda att bli mamma. Ganska coolt. Men annars så hade jag en ganska normal dag på jobbet. Skoooja, det är ju inte mitt jobb ! Men det känns så...

Igår så blev det träning, fast i typ 20 minuter.. Orkar inte träna idag heller... Bajs på det.

Men nu ska jag gå och ta ur diskmaskinen, pusshejs. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0