boring

Hej bloggen !
Idag så hade jag de kul på Hurry Curry. Det var god mat, och många männsikor. Under första timmen hade vi 115 pers ungefär :) Och det var en jätte otrevlig man ! Först så skulle jag gå förbi och jag hade ju bråttom, så jag såg mig inte för och då satt han med ena benet ute, så jag höll på att ramla ! Och han sa inte förlåt eller något, nej nej ! Utan det var jag som fick säga förlåt och att det var jag som hade gjort fel ! Sen när han stod upp och jag skulle ta bort tallrikarna så råkade vi krocka och jag klev på hans fot, klumpig som man är. Då såger han "Men sluta!" ! Vem säger så ?!?!?! Första gången var det ju faktiskt hans fel ! Gubbjävel. Varför ska alla vara så otrevliga för? Det var inte bara jag som stötte på otrevliga människor utan Princess också. Hon heter så. Princess Ray eller nått sånt..

Och imorgon så har jag sovmoooorgon ! :D Skönt. Sen ska jag jobba kväll med Princess och Cecila :) Roligt ! :D Jag vet inte om jag ska stanna ända till stängning, som är kl 8 eller så ska jag gå vid 7... Har inte bestämt mig än :P Men ikväll så blir det nog att gymma :) Eller at en promenad.. Ååååh varför har kag sånn beslutsångest? :(

Men nu måste jag kolla tåg till imorgon för att jag åker en buss på morgonen som inte går så sent så jag måste ta tåg -.- Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0