första proadagen

Har jst ätit middag :) Det var nån gegga med spagetti x)



Idag så var det ju första praodagen. Det har varit jätte kul ! :) Men när jag kom hem så var jag heeelt slut ! ;O Påvägen in till stan så läate jag min bok och den boken är brabrabra ! :D Sen när jag kom fram så började jag göra mackor och då fick jag hjälp av en snäll tjej som heter Susanna :) Sen vid typ 11-1 så kom massor av folk så det blev mycket spring och jag hade inte de bästa skorna på mig så jag har gaaanska ont i mina fötter nu :/ I slutet så var det ganska tomt på folk så det fanns inte så mycket att göra så jag satt och fyllde på tepåser :) Både av slappnande och trevligt för jag fick först sällskap av Susanna och sen av en annan tjej som heter Maria :)

När jag hade slutat (kl 3) Så gick jag förbi Rosanna och Emma på Foot locker. Där stod de och putsade skohyllorn och de hade tydligen städat hella dagen typ, men de tyckte att det var kul... Konstigt nog x) Sen gick jag till Stadium och köpte ett par tygskor. Kanske inte de roligaste, men de är sköna :) (hade likadana förra året fast blåa :P) Jag gick också förbi H&M för att köpa en vit bh som behövdes :) Sen tog jag bussen hem och hoppade direkt in i duschen :)


tygskor på stadium för 199 kr. Finns också i gul, svart, röd och rosa ;)


smygfotade Emma när hon står där och dammar av med dammvippan uppe på skohyllan x)

Ikväll så ska jag lägga mig tidigt ! haha, pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0