kväller

usch och fy vad jag är trött ! Klcokan är bara elva och jag sov till tolv. Så jag har bara varit uppe i...elva timmar ! Inte mycket. Jag ska troligen lägga mig snart. Men först ska jag se ett avsnitt av One tree hill (a)

By the way så så har Rosanna och My varit här. Vi gjorde inte s mycket.. Kollade på Robinsson som sög. Det var liksom med en 60 årig gammal tant ! ;O Och ja allt var helt annorlunda än vad det var förut.. Och jag gjorde maten. Det blev tacos :) Gott, men det kändes som att något saknades... Orkar egentligen inte skriva. Är sjukt seg. Vet inte heller varför ?!
Ska sova med Cattisen i mamsen och papsens säng :)

God natt


veckan babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0