natt hos rosanna

Hej alla glada ! :D
Inatt så sov jag hos Rosanna och vi hade det jätte mysgt! Vi tog kort och satt på datorn :) Och det blev ganska sent måste jag säga :P vid ungefår tolv så la vi oss men Rosanna skulle göra en sak på datorn så vi kanske somnade havl ett? ;O
Och förstås så blev det ett problem när vi skulle stiga upp. Rosanna orkade inte gå upp kl 6, jag förstår dig så hennes klocka ringde om och om igen så man vaknade typ var 9:onde minut xD

 

Idag så hade vi simning med skolan och efter skulle alla sluta utom några som hade fördjupning, och jag var en av dom.. Men jag orkade verkligen inte för jag var sjuukt trött ! Så jag gick hem åt och jag har  nyss kollat klart på High school musical 3, som jag inte har sett ännu :P Den var faktist bra, tro det eller ej. Den är ju väldigt förutsägbar, men den är så gullig tycker jag ! Hahah jag fick också tårar i ögonen ett flertal gånger xD

Ikväll så ska det äntligen bli träning! Jag har inte tränat sen jag åkte till Sofia och vi tjockade typ oss varje dag där uppe (y) Så jag får börja med hårdträning dessa veckor... Och jag ska åka till stan någon dag och masssssor ! Har fullbokat hela veckan :O Och typ nästa också !! Att man aldrig får lugn och ro. Skoja, men det behöver väl inte vara såhär stressigt?..
Och ikväll efter träningen så ska jag kolla på Desperet housewife som äntligen har premiär :DD Vilka mer ska se det? ;)

Men nu ska jag gå viiidare , pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0