pluggeftermiddag

Den här dagen gick ganska fort :)
Först var det ju mentorstid och där snackade Daniel mest om praon som vi ska på nästa vecka :) Sen var det sv och där hade vi någon tråkigt genomgång om typ arbetslivet aller nått annat tråk.. Efter så var det matte och jag fick jätte mycket bröm av Mia att jag var dukitg och massa :D haha jag blev fett glad ! (a) Sen var det lunch och innan så hade vi sett att det skulle bli köttbullar och vi blev jätte glada ! Så alla åt med god aptit, utan Jennifer som åt fem st köttbullar och sås...
Efter lunch så var det drama och hemkunskap. På dramat fick de som inte haft sitt föredrag ha det, och den gruppen tillhörde int5e jag. Jag gjorde mitt förra gången. Kommer inte ihåg om jag skrev det eller inte, men det gick i varje fall väldigt bra :) På hemkunskapen så gjorde jag och Linnea knäckakor :) Vi kom dit sist och vara typ klara först, så vi var fett bra ! ;D Efter skolan så förljde Ella, Rosanna och Moa med mig hem, fast Moa stannade typ i 20 minuter för hon skulle till sin sångpedagog. Men vi pluggade faktist ;O Lite oväntat vaa? Men jag kom typ ingen vart -.- Blir så arg på alla tal som man inte kan ! Och jag kommer verkligen inte klara det här provet ! Jag hatar procent och bråk. Även om det typ är det mest nödvändiga som kommer komma i våra liv men skitsamma !

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag försöka städa lite i mitt rum så att det blir någorlunda fint :)



Cya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0