sista mars

God dagens !
Just nu sitter jag i Rosannas rum och lyssnar på NRJ som är på i köket, medans Rosanna och My är i badrummet och slingar Mys hår :) Hon ska slinga det blont för att sedan färga blont. Kommer bli jätte fint ! :D Hon har ju egentligen blont hår. Det kunde man inte ha trott !

Idag skulle vi egentligen till My, men det blev massa strul så vi gick till Rosanna istället :) Och när vi åt så var My heltokig ! Hahahaha satt och var rolig. Ikväll så ska det bli träning och innan så ska jag, Rosanna och Ella sola :) Har inte gjort det på år och tänkte bli lite brun inför sommaren så att jag inte lyser vit när det väl är dags för biknisäsong :P Det är långt kvar men ändå x) haha !

Men nu ska jag till de andra för tydligen så ska jag stå och ta kort medans Rosanna slingar hennes hår ;P haha pusshejssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0