yesterday

Hejjj !
Så igår så jobbade jag senat och kom hem, sjukt trött kl halv tio så jag hoppade nästan direkt i säng. Men har har inte sovit så bra i natt. Vaknade typ 3 gånger för ingenting!



Men igår så var det torsdag och jag hade sovmorgon. När jag sov så drömde jag en lång konstig dröm som inblandade Lucas och Peyton (One tree hill). Och då drömde jag att en dörr öppnades, men i drömmen så visste jag att det var Mikaela som öppnade min dörr och då vaknade jag. Sen somnade jag om och då drömde jag något annat skumt och då berättade jag om drömmen som jag hade haft innan ! COOLT JU ! Och då vaknade jag av något ljud i köket :P När jag kom så var det folk där. Och ja det fotsatte som vanligt. Vid någon tid så kom en tant med ett vin glas som det var några droppar kvar i och med jacka på sig och begärde pengar tillbaka för att vinet smakade kork! Vilket liv -.- Liksom lite vin kvar och ska gå och då vill hon ha pengar tillbaka ! Men att stänga var inte så speciellt. Man städade och sånt och det var mindre folk. Eller det var folk där men det var inte sådär överbefolkat som det är på lunchen. Attberopå lunchen så kom Rosanna och Emma och åt där. Jag blev fett chockad ! Och de beställde plättar xD Där man kan få mycket godare mat! Tyckte att det var lite komiskt :P För det är sjukt god mat där ! Alla borde pröva där. Det är inte heller för dyrt. På vissa resturanger kostar det ju över 100 och där kostar den dyraste 100.  Åh gud va jag kommer skna det där stället :( Inte bara människorna som jobbar där, aven musiken stämningen och det där mysiga! Det är såå mysigt där ! Och det blir extra mysigt med de där kopparna och den lugna musiken och allt !!!

Idag så var det redan fredag. Vill inte sluta där! :( Och det kommer jag säkert inte heller för Cia (min handledare) fick mitt nummer (hon ville ha det) och sa att hon skulle smsa mig om de behövde någon för hon tyckte att jag var jätte duktig så hon ville egentligen inte att jag skulle sluta :D Kul ju! Och idag så var det jag, Princess, Julia och Cia som jobbade. På slutet så fick jag lite godsaker med mig hem och lite gott te :) Som en present. Och ikväll vet jag inte vad som händer ! Ska nog träffa någon kul kompis eller kanske gå på bio :) VET EJ! Vad ska ni göra? Något speciellt kanske? :) Och juste, påvägen hem så köpte jag ett par leopardleggings och en mascara :)

Men nu ska jag gå vidare, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0