6 maj

Hej !
Sitter i soffan och lyssnar på musik och pluggar lite spanska. Som tur var att SO provet har flyttats till måndag för jag skulle inte ha kunnat allt det till imorgon ! Men jag får väl se till at plugga de här dagarna jag har på mig :P Jag är sjukt trött och har suttit i soffan ända sen jag kommit hem. Efter skolan så var jag och Moa och gymmade för jag ska hämta Jacob och Emma imorgon istället. Det var väldigt jobbigt och nu är jag helt slut. På gymmet var också Emmas bror Erik och lite av hans kompisar där. Hehe det var lite pinsamt... :P När jag stod och fixade mig på gymmet så tänkte jag på hur mycket el det går åt till alla de där apparaterna ! Inte undar på att jorden förstörs eftersom att gymm finns typ överallt. Vissa har maskiner till och med hemma ! Det är ju egentligen bättre att gå ut och springa. Samtidigt så får man ju frisk luft :) Haha fast jag ska inte säga så mycket för jag gjorde dom sakerna mest, men liksom bara en tanke :P

Ikväll så blir det nog ganska lungt och jag ska se på Grey´s anatomy :) Har längat !
Men nu ska jag gå och duscha, Puss&Kram.

Juste har ni sett min fina nya design? :) Den är gjord av Linnéa och jag är väldigt tacksam för att hon orkade göra en till mig :D Tack Linnéa !! :D <3 Men vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0