dag i stan

Jaha och nu har man äntligen fått komma hem från stan.
Det var så att morfar hämtade mig här vid 4 när han skulle ha varit hos mig vid 3 ! Sen åkte vi och lämnade framor i täby som tog extra tio minuter så vi var hos barnen vid halv fem.. haha ! Eftersom Claes fyllde år idag så åkte vi in till stan för att vi skulle äta middag och en resturang och det blev en som jag har glömt namnet på :P Men det var där man åt kött ialla fall :) Det var gott. Sen så gick jag ner och lekte med Emma och Jacob och vi hade det roligt :) Fick lite slag här och där men jag läxade upp dom ! Sen när vi skulle åka hem så ville inte morfar det, som vanligt utan han ville åka till Djurgården och till Grönalund ! Men jag sa att jag skulle hem och plugga. Sen påvägen hem så brättade jag om mina vänner och att några bodde i Österskär (för det är typ ett fint ställe här i berga). Så när jag trodde jag jag skulle hem så åkte han mot Österskär för han ville se deras hus xD haha ! Och sen visade han mig massa andra tråkiga hus ! Och när jag kom hem för en halvtimme sen? så läste jag igenom allt och se la jag undan det :P Det är så tråkigt och jag orkade inte just nu. Mamma ska också förhöra mig någon gång... 



 
Någon kung Gustav ^^

Men nu ska jag se till att få någon blund i ögonen, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0