en sån där dag

Idag är det en sån där dag då allting går fel ! Det är en sån dag då ens syrra tar ens väska, då ens mobil är inne på lagning och man har en ful gammal Nokia 3310. En sån dag då man tappar mobilen i golvet och då ens strumpor inte sammarbetar och man måste buta hela tiden ! Allt det där hände mig imorse och något mer fast jag inten kommer ihåg.. Jag hatar sånna dagar !

Idag så tog jag sovmorgon och det var skönt. Förlåt för att jag inte skrev igår men jag kom hem klockan halv 8 och då gick jag direkt och mötte Rosanna men hon kom inte in i gymmet så vi gick en promenad i Tuna :) Det var roligt ! När jag kom hem så kunde jag inte heller skriva för det var ju Desperet housewives. Idag så vet jag inte vad jag ska göra... Ska hem och plugga, ta en springtur i spåret. Något sånt :)

Men nu ska jag gå till No:o och ha sexualkunskap ;) ha en bra daaaag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0