ensam hemma

Kom hem nyss. Dagens sista lektioner var nog roligast. Det var idrott och barnteater. På idrotten så spelade vi fotboll och det gillar jag, även fast jag inte är så bra på det ^^ Sen pratade vi lite betyg och de sätts om typ 2 veckor !!!! Sen är det skolavslutning och Berga är slut. Efter 60 år så finns den inte längre. HEMSKT :'(
På barnteatern så övade vi på pjäsen. Den har bilvit ganska bra. Jag tror att det var nästa, eller nänstnästa vecka så ska vi spela upp den för 5-6 kanske 7 åringar från olika skolor. Läskigt ! :| Hoppas att den blir bra och allt annat, t.ex. att jag gör bort mig som jag brukar göra när jag blir nervös...

Dagens kläder;

- jeansleggings, ginatricot 199.-
- tröja, ginatricot 149.-
- skärp, MQ 149.-
- linne (under tröjan), bikbok 99.-


Ikväll så blir det träning. Station. Jobbigt :( Men det behövs och jag skule göra det ! Det här är mina träningsdagar:
måndag - springa
tisdag - station
onsdag/torsdag (antingen eller) - gym med Rosanna eller Moa
söndag - springa

Låter inte det bra? :) Men nu ska jag titta på Charlies änglar och plugga ;)

Puss&Kram <3

Kommentarer
Postat av: ÅGREN

Sötnos! :)

2009-05-19 @ 19:30:11
URL: http://linneaagren.blogg.se/
Postat av: lovisalovisa

hihi du är ja ! :)

2009-05-20 @ 20:18:57
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0