känslor

Moas fördelsedagsmiddag var lyckad. Vi åt gott som var tacos och till efterrätt så blev det god tårta! Sen satte vi och pratade och det blev så att alla pratade ut om allt. Till slut så satt alla och grät. Och medans så tänkte jag. Vad tänker du på? Du sitter helt tyst och har inte sagt något på hela kvällen. Har något hänt dig? Vid 1 så cyklade jag hem. Det var ur skönt väder ute! Det var typ 5 grader ute och jag cyklade minst i 30 km/h ! När jag kom hem så somnade jag nästan direkt. Och idag så vaknade jag halv 2 ! :O Det var för att Rosanna ringde mig :P Jag har typ aldrig sovit så länge ! Tidigare på morgonen så hade Cattis kommit och väckt mig men jag somnade om direkt. Jag tror att det var för att jag bara hade sovit 2 timmat dygnet innan :P




Idag så gick jag till Roosanna vid 3 efter att jag hade vaknat. Vi pratade ut om väldigt många saker och ting. Sen pluggade vi också lite. Det var väldigt skönt och prata med henne för jag har verkligen saknat henne !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0