lyckodagen..

.. var kanske inte så lycklig. Jag vaknade i tid, men det var inte så fint väder. Eller det är klart att det skulle vara väldigt jobbigt med varm sol, men jag ville srpinga runt i shorts och i linne för att få lite färg. Och det var inte mysigt att sitta och frysa :P Men ja... Sen när vi nästan var klara så hade vi ju sprungit runt ganska mycket och sånt och då hade jag jätte ont i mina knän och vader ! Men det hade säkert alla :P Men annars så har den väl blivit ganska lycklig.. För jag gjorde väl ganska bra ifrån mig på vissa grenar och sen så kom Rosanna till mig och vi hade det väldigt roligt :) haha. Vi pluggade ovanligt mycket och smtidigt skrattade mycket. Eller jag höhö :) Men jag ska ju plugga mer eftersom vi har ett jobbigt prov på torsdag. Det är om revolutioner och det är så svårt att plugga på sånt för det är så mycket text, plus att man vet inte vad man ska plugga på ! Och man kan ju inte plugga på hela boken !

Just nu så sitter jag och tittar på Ugly Betty. Jag orkade inte tråna idag, jag gjorde det ju igår och så ska jag göra det på trosdag med Moa igen :) Sen kanske någon gång i helgen. Imorgon ska jag troligen också passa Jacob och Emma med morfar för att få in lite mer pengar ;) haha ! Men nu ska jag gå och duscha och sen om jag hinner innan desperate housewifes så ska jag försöka plugga lite ;) Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0