måndag - igen

Sitter i min kära soffa och lyssnar på lite lugn musik. Känner mig lite nere för jag tror att jag tappade min bok , Madison Finn - sommarkärlek, ochg det var den sista boken jag skulle läsa innan jag ska göra en bokanalys :( Får snacka med Bodil imorgon och se om jag glömde boken på So lektionen idag...

Idag så var det halv dag för att lärarna skulle till Solskiftet och snacka innan vi börjar där. Efter skolan så följde jag med My hem. Först så åkte vi runt i Berga för hennes mamma som vi fick skjuts av var tvungen att göra massa saker innan vi åkte hem. Bland annat så hämtade vi Leon, Mys lillebror som är 1 år. Han var så otroligt gullig ! :D När vi kom hem så låg vi och pratade lite sen gick vi ner och köpte lite ingredienser till kladdkaka som hennes mamma skule göra. Vi köpte lite chips också, hehe (a) När vi kom herm så kollade vi på Rush hour 2 som jag inte sett tidigare och den var bra ! :) Då åt vi det mesta av chipsen. Jag åt hos My och det blev spagetti och någon såsblandning. Till efterätt så åt vi en jättegod kladdkaka som var lagom kladdig :) Så förstå om jag är mätt ! Imorgon så blire till att träna !
Men sen skulle hennes mamma bort ett litet tag så vi tog hand om Leon och han var helt tokig och flög runt i Mys säng och var jätte sör och rolig ! hahahah :'D Sen kollade vi lite på tv och bl a Färjan 2 som vi hoppades att Rosanna och My skulle ha varit med om för de var ju på kryssning nyss, men tydligen så var det inte då de var där.

Fick nyss pengar av mamma för att köpa jeansshortsen som jag älskar så ! Här får ni en bild på dom:


Men ikväll så ska jag lägga mig tidigt, var så sjukt trött imorse att jag höll på att somna när jag gick ner för stegen, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0