oväntad kväll

Kvällen hade varit nästan tvärt emot vad jag hade tänk att den skulle bli. När jag pracis hade sett klart på Grey's och jag hade satt på The sims så smsade Magda mig och undrade om Linnéa och hon kunde komma förbi. Och så blev de och vi gjorde en gullig liten familj tillsammans. Linnéa skulle tyvärr hem tidigt , men på vägen så mötte vi My som också skulle hem till oss. Vi gick hem till mig, jag satte på mig lite skyssta kläder (när vi följde Linnéa och mötte My så hade jag endast morgonrock och pyamas under + foppatofflor). och satte lite mascara på fransarna.

När vi kom ut så visste vi inte riktigt vart vi skulle ta vägen. Vi gick mot hackstabacken men sen ändrade vi riktning mot Tommys där det var studenter som festade. Vi gick förbi Statoil och köpte lite nappar och chips och begav oss mot centrum. Där satt vi på en lite bänk och tjockade oss :)
Sen blev det lite obehagligt så vi gick hem till mig där vi gick på toa och drack lite vatten. My kollade också buss åt dom och de åkte för en stund sen... Men ja, en trevlig sista kväll i Pkersberga var det ialla fall :) Nu låter det som att jag ska vara borta jätte länge men det är bara några dagar :) Kommer nog inte skriva så mycket, vi får se.

Hihihi, men nu ska jag packa tills imorgon. Mormor kommer tydligen tidigt :| Pusssss <3

Kommentarer
Postat av: MOA

de har kallat vår by/samhälle för många namn men jag tror aldrig någon har kallat den ; Pkersberga? Hahah! Du var nog den första xD

2009-05-21 @ 17:55:36
Postat av: Anonym

hahaha SÖT men snälla lilla Moa det kallas stavfel ;)

2009-05-22 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0