sista maj

Snart är det Juni som är lika med SOMMAR ! Gud vad jag har längtat !

Men jua, festen jag hade igår blev väl lyckad. Kom lite objudna gäster men grannen var snäll och hj'lpte till :) Mamma och pappa var borta men det gick bra ! :) Inanna så var jag med Rosanna och vi hade det jätte kul och solade massa och hade massa annat skoj. Sen drog vi hem till Rosanna och fixade oss. Har tyvärr inga bilder för vi tog med Rosannas kamera och hon har inte lagt in några så dom kommer troligen senare.
Idag efter vi hade vaknat och städat och sånt så drog jag, Rosanna och My till Dormmarudden. Vi tog buss och gick typ flera kilometer och det var sjukt jobbigt ! Höll på att dö av värmen. Men sen så kom vi dit och badade och solade och det var jätte skänt ! :)

Och på Torsdag så åker jag till London och jag är så lycklig för det har jag längtat till så himla länge nu ! Kommer ta massor av foton och kanske köpa n¨got vettigt :) LÄNGTAR !

Nu ska jag ta en springtur, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0