sol dagen lång !

Har kommit in nu efter en hel dag i solan. Det var sista spanskan idag också så Helena höll ett litet tag som var lite rörande när hon började gråta.. Sen hade vi prov i Sex och samlevnad och det gick väldigt bra kändes det som och det var väldigt enkelt ! Efter skolan så hängde Rosanna och My med mig hem och först så behövde jag lite hjälp med vad jag skulle ha på mig. Det gick typ på en sekund för de hittade någonting direkt !
Efter det så gick vi ut och solade på min studsmatta. Det var riktigt skönt och jag har längtat efter det väldigt länge ! Det blev också lite sköna skratt. Det känns som att jag inte ahr skrattat på eveigheter.. Blev kanske lite brun i alla fall (a)
Sen så blev My hämtad och jag och Rosanna gick ner till centrum där hon skulle möta sin mamma och få pengar av henne. Där träffade vi också Felix och det var ju trevligt :)


Älsklingarna <3

Jag i mina nya jeans shorts

Hahaha gillar den här bilden även om jag ser helt knäpp ut !

Idag så blev det väldigt god middag ! Vi gjorde egna pommes óch det var väldigt gott och enkelt. Och av potatisskalen eftersom att man skalar potatisen innan så gjorde vi chips och det smakade verkligen som chips !! :O Vi gjorde alltså egna chips också Men ja... Ibland så gillar jag inte min pappa för att han är ganska otrevlig måste jag påpeka ! ARG !! Sen ble det Belgiska jordgubbar till efterrätt ;)

Ikväll så blir det ganska lungt... Ska kolla på The Guardián som börjar halv tio på kanal5 :) Sen blir det väl inte mer än så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0