solig helg med flicksen

Helloj !
Helgen har varit härlig ! På fredagen så var vi ju ute, jag, Linnéa, Linnea och Magda. Efter skolan så var vi också i Täby och då såg jag ett par sjukt snygga jeansshorts från Bikbok för 300 kr. SKA HA !
På lördagen så visste jag inte vad jag skulle göra, men sen fick jag reda på att Magda och Linnéa skulle till Jennifer och då hänkade jag. Vi solade och hade det roligt på hennes brygga. Vi åt hos Jennifer och senare på kvällen så mötte vi Joel, Henke, Jonis och Jonas. De spelade basket utom jag för jag satt bredvid för att jag inte ville vara med och smsade med lite folk :) Vid tolv halv ett så kom vi till Magdis. Henke var med och vi satt och pratade med filtar och te ute på Magdas altan. Vi satt där ända till 4 och vi såg när det blev ljust och fåglarna började vakna till liv och det var jätte mysigt ! Men tillslut så blev det för kallt så vi gick in och la oss.
Idag så vaknade vi vid 10. Alltså inte så mycket sömn, men tillräckligt. Vi gick upp, följde Henke en bit hem och sen tittade vi på Disneyfilmen Mulan som är så kul ! Så rolig ! Älskar den :) Sen blev det fint väder så vi gick ut på altan och solade. Det har vi gjort hela dagen tills typ 5 då jag och Linnéa åkte hem :) När jag kom hem så var klockan typ 6 (för först tänkte vi gå hem men det blev för långt så vi stannade vid närmsta busshållplats och bussen gick inte fören 17.54 och klockan var typ 26) och då kom mamma och vi pkte och handlade och nu har jag äntligen köpt ett bra shampoo som jag ska tvätta mig med ikväll. Ni förstår att jag har gått med fettigt hår sen i fredags och det är inte mysigt ! Men bra för håret... Ikväll så ska jag också raka benen med mammas rakapparat och det ser jag inte fram emot ! xD

Har tyvärr inga bilder från dagarna

Men för att hinna med allt så måste jag ju gå nu, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0