stek hett

God dag. Idag har det varit riktigt varmt ! Och ja, jag hade inte riktigt de perfekta kläderna för värme. Jeansleggings och en trekvarts tröja. Tydligen så ska det vara fint väder imorgon också så då tänkte jag ha en klänning eller något annat som jag kanske hittar :)

Idag så åkte jag, Rosanna och My till täby. Tror ni att jeansshortsen fanns kvar? Nej. Och jag blev väldigt ledsen. Men sen hittade vi ett par i en provhytt och jag kände hur det bara jublade i kroppen, tills jag såg att det var storlek M. Så jag har jag inte köpt någonting idag ! Eller jo några hårnålar. Rosanna och My köpte ganska mycket var och alltihop var fint ! Men imorgon så ska jag till stan och då ska jag kolla om de finns där :) HOPPAS !!!!

Men nu ska jag ut och springa som ni kanske har märkt så är det fortfarande stek hett, även om klockan snart är 8 ! Sommaren är snart här och jag är stressad, för jag har inte köpt allt som är nödvändigt. T.ex.

  • Plattång
  • En sommarklänning
  • Jeansshorts
  • Linnen
  • En väska

Och mycket mer ! Men nu ska jag ta en springtur, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0