svett..

.. tänkte jag på när jag duschade i skolan. Ni förstår i den här hettan som var idag så spelade vi fotboll på idrotten ! Gud va jobbigt det var :O Men som tur var så hade jag tänkt till lite och hade med mig en handduk :)
Efter skolan så drog jag till stan, och gissa vad jag fann där? JO SHORTSEN :D De låg precis när man kom in i butiken och jag böev gald, glad, glad ! Sen köpte jag också en kjol (en sån som Rosanna och My har fast med text på), men jag kanske ska lämna tillbaka den för jag vet inte om jag passar i den... Ska prova den en gång till.
Jag åkte buss hem med mamma och på hemvägen så fick jag lite ont i magen. Den gjorde lite ont under middagen också. Sen försvann det lite och sen när jag skulle cykla och träna så small det till och jag kunde knappt gå eller cykla ! Så jag gick in och tog en varm dusch och ett vamrt bad eftersom att det är smart att göra så (kanske bara när man har ,ensvärk, men jag vet ju inte varför jag har ont så jag tänkte att det var mensvärk, men det skulle vara lite konstigt eftersom att jag inte har mens nu för tillfället...). Har fortfarande JÄTTE ont och det gör tillochmed ont när jag sitter här i soffan... :( Hoppas att det går över tills imorgon ! Om inte så till helgen ! Annars dör jag !!! :(


Ska jag eller ska jag inte?                    Jeansshotrs Bikbok 299.-
Kjol Ginatricot 99.-

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0