30års kalas och julshopping

Så har min helg sett ut ungefär, om man bort ser från i fredags.
Igår fyllde Maria, som också är höggravid, 30 år. Det är min kusin Jonas fru och hon är ifrån Thailand så det blev väldigt god thaimat. Det var ett litet blandat party med både vänner och släktingar. Maria fick väldigt många och fina presenter! Och hon och Jonas verkar så lyckliga nu med barnet och deras nya hus som de har köpt. Nästan så att jag själv vill bli gravid! :O

Idag så gjorde jag ett försök med att julshoppa, tänkte att det är väl skönt att vara tidigt ute så att man slipper tänka på det senare. Det gick sådär till en början. Köpte lite inslagspapper och snören. Men sedan gick det utför. Hittade inget annat förutom ett par strumpor som dessutom är till mig själv! Först letade jag julklappar, sen gav jag upp och började leta efter en fin röd tröja som jag kanske vill ha på julafton. Men det hittade jag inte! Ingen stans har de fina röda tröjor! Och jag var inne på typ alla kläder affärer som fanns! Så nu får jag väl ha på mig något annat i jul då...

Nu orkar jag inte skriva mer.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0