helg - igen

Inte för att det är en dålig sak, men det går så fort! Om det kommer att gå så här fort varje dag i mitt liv så är jag ju död snart! Haha. Fast så är det ju, som lite går det jätte långsamt, sedan i en rasande fart!

Veckan har varit jobbig och stressig. Fast jag har hunnit med ganska mycket. Jag har gjort två bokanalyser (en svensk och en engelsk om samma bok), pluggat till soprovet som gick hyfsat bra och jag har pluggat till spanska provet som vi hade idag. Det var muntligt och när hon kom när blev jag jätte nervös och glömde bort allt. samtidgt försökte jag lugna ner mig och komma på vad jag skulle säga och Rosanna strssade mig lite också, för hon ville ju ha ett svar. Så det blev lite kaos, men jag får hoppas på det bästa.

I helgen ska det bli mer plugg. Ska träna till hörförståelseomprovet jag har i spanska på måndag morgon. Sen hade jag tänkt mig att läsa ut Anne Franks dagbok och göra en bokanalys på den med :) Vad är era planerinför helgen? Rosanna kommer kanske också hit och pluggar No, har lite läxor i det också -.-

Nu är jag ganska trött. Men jag tnäkte sitta uppe ett tag till.
Så, Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0