måndag

Hej allesammans!

Hur har eran måndag varit? :) Min har varit okej. Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Så himla skönt!

Skolan var ganska tröttsam idag. Det brukar inte måndagar vara tycker jag... Blev ialla fall klar med min applikation på syslöjden och är väldigt nöjd! :) Kanske tar kort på den så får ni se och gissa vilken låt. Ganska tydligt men ändå ;)

Och den här veckan kommer det bli mycket plugg känns det som. Ska läsa två böcker, göra NO till imorgon, matte prov på fredag och musikcafé på torsdag med 9:4k (paralell klassen), så fråga mig inte varför jag sitter här. Har verkligen inte lust att plugga! Det är som att träna tycker jag. När man väl kommer igång så går det men inte när man tänker "Nu ska jag ta fram böckerna" så blir det aldrig att jag tar fram dom :(
Innan jag ska träna så sätter jag mig en stund ialla fall, har jag bestämt nu!

Hoppas att livet leker för er!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0