mulet



Så känner jag mig just nu. Brara helt grå och tråkig. Ska göra omprov i mtten, vi är inte klara med spanskan som vi ska redovisa på måndag, vi ska ha soprov nästa vecka och en nouppsats ska göras. Just nu känns bara allt så svårt och jag orkar ingenting, speciellt inte plugga! Sen är det allt med träningen, skolbalen och gymnasiet som tar död på mig! Känns inte heöt okej och jag vill bara sova förbi tiden jag har framför mig!

Idag så var det skola. Idag har det bara varit tråkiga lektioner.. Fick gå tidigare hem efter skolan för jag skulle till tandläkaren. Efter det skulle jag egentligen till Fanny där vi och Rosanna skulle plugga till spanska-redovisningen, men ingen av dom kunde så jag åkte hem och kollade på tv och åt middag. Några timmar senare drog jag ner til gymmet där jag orkade i en knapp timme och sedan gav jag upp.

Hoppas ni haft en bättre dag.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0