november!

Helt otroligt vad det här året har gått fort! Det är redan november liksom :O Och om 8 veckor (det här året är 53 veckor?!), tre dager och ungefär 5 timmar så finnns inte det här året längre. Känns lite knäppt när man säger så... Inte långt kvar alls! Och innan dessa ska jag ha gjort ett gymnasieval... Help me säger jag bara :(



Igår gjorde jag bara massa bra saker kändes det som. Jag städade hela köket, jag gick ut en sväng började att kratta och sen pluggade jag i en timme. Sen läste jag nästan hela kvällen. Så jag var liksom aldrig vid en dator...
Idag så var det skola. Kändes som att det var fredag... Och imorgon hoppas jag att det kommer bli en rolig dag för vi ska simma på idrotten :D Men en sak som suger rä att Anna-Karin är sjuk så vi kommer inte ha någon engelska... VILL HA ENGELSKA :( Hoppas att hon är tillbaka på torsdag..

Hoppas ni alla haft en bra dag! :)
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0