a good day

Inget speciellt hände idag. Det har bara känts som en bra dag. Jag har haft bekväma kläder på mig. Även om jag åkte till skolan klockan 8, med cykel och vi inte hade någon lektion förns 10.25. Under den tiden så åkte jag , Lisa, Josse och Mire till Lisa och tittade på Sunes sommar och drack te by the way ;)
Jag tappade bort min filofax för en veckan seadn, ganska exakt. Men idag hittade jag den. Och jag blev glad. Och det här är bara början och det känns bra :)

Snart ska jag möta Fanny nere på friskis, så ska vi träna lite. Sen ska jag hem och plugga. Ska skriva en dikt till imorgon bitti och jag har ingen ananing hur jag ska göra det. Har massa saker i mitt huvud, men inte vet jag hur jag ska få ut dom till en dikt... Det är svårt. Och jobbigt. Men det här är ju 9:an. Vad hade jag förväntat mig?
BYE, <3
bild från Uppsala
Nästa vecka har vi lov och det ska bli awsome! Fast jag har inte varit på Eget Arbete-tiden så jag ska till skolan klockan 10 på måndag för att hjälpa Mia. Det är för att jag inte har varit på lektionerna och om jag inte skulle hjälpa Mia eller jobba lite under lovet så får jag inte praoa vecka 51. Inte för att jag har kollat på prao eller något, men det skulle ju vara kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0