fredag!



Gud va veckan går fort! Kändes som att det var fredag igår redan. Men nej.
Ikväll så vet jag inte vad som händer. Ska nog bara mysa lite hemma. Vi ska äta god mat så jag ska äta hemma ikväll om jag ska göra något annat kul. Imorgon tänkte jag dra in till stan. Kolla på skor och jackor och lite annat mysigt. Måste verkligen köpa nya jeans och en bra jacka, för jag vill inte ha min stor än. Känns lite tidigt för det än. Det är ju liksom bara 2 oktober och det känns som vinter! det har ju gått så fort och jag förstår inte! Förra oktober var det väl inte så här kallt? Ialla fall inte i början. Det kanske är teckan på att det kommer att bli en snöig vinter? :D Förra var ju slakig, men otroligt kall. Hoppas på snöig istället för slaskig.

Vad ska ni göra i helgen då? Något kul? :)

Nu ska jag surfa vidare. haha!
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0