good night folks!

Okej, ni vet inlägget innan, det skulle ha publicerats för ungefär 4 timmar sen... Jag tryckte verkligen på rätt knapp, det är jag säker på så det där var lite konstigt!

Anyway så har jag haft en skön kväll. När jag och Ella hade handlat klart, vi köpte två mjölk en påse madariner godis också hyrde vi The accidental husband, så mötte vi Josse, Lisa och Anna som också skulle köpa godis. Jag har träffat dom där förut så det har blivit nästan som en tradition :)

Filmen var ganska bra, förutsägbra och ganska romantiskt. Det blev lite för mycket godis efter ett tag också, så nu känner jag mig ganska tjock... Filmen var slut typ kvart över nio och då började jag gäspa och ha mig! haha. Vi kollade på 17 again. Jag somnade några gånger under filmen, såklart. 3 gånger tror jag. Men jag har ju sett den tidigaer så jag har inte missat något ;)

 

Nu ska jag krypa ner och, förhoppningsfullt sova ut som bara den! Kanske till tio? haha. Jag är ingen sjusovare precis...

 

God natt och dröm sött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0