känns inge bra...

Igår på halloweenfesten jag och My hade igår så hade vi det jätte kul! De som kom var: Moa, Rosanna, Ella, Linnea Å, Jennifer. Lite senare kom också Fanny som en vampyr :D Vi hade svart-rött tema, så man fick bara ha svart eller rött på sig, vi hade köpt röda och svarta godisar och det var fullt med röda och svart ljus, mest röda men ädnå xd Vi hade sjukt kul, åt gott, gott sällskap och bra musik! Sen på kvällen cyklade vi till kyrkan, skulle gått in på kyrkogården men majoriteten vägade inte så vi cyklade hem igen :) Ganska onödigt borde man tycka, men det var skönt att få lite luft ;)

Men idag har jag kännt mig jätte konstigt. Orkar ingenting. Är trött. Rastlös. Vill helt enkelt bara sjunka genom jorden och alrdig komma fram igen! Och sen känns som att det inte kommer gå någe bra i skolan. Och jag måste duscha. Och städa. Och sen är jag aldrig hungrig, men jag äter ändå. Och det gör mig så ledsen :( MÅSTE SLUTA! Låter det någe vidare? :) Usch! Samtigdigt känner jag att jag inte borde känna så här.. Det finns ju människor som mår mycket dåligare än mig och då sitter jag här och gnäller! Fast så ska man inte heller tänka... Förlååååt! Känner att det här inte blev ett sånt bra inlägg :(

Men nu kommer en bild eller två från igårkväll! :)





Nu ska jag se klart på filmen som går på kanal 4; Tre systrar och en mamma :)

Have a happy halloween :) (igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0