måndag...



Hejjjjj.
Idag är det måndag. En ny dag och ännu en ny vecka.
Ska bli skönt för att nästa vecka har vi novemberlov. Jag vet inte om jag ska till Sofia. Har inte snackat med henne eller någon annan. Vet bara att det verkar vara kul saker pågång här hemma...

Efter skolan så drog jag med Rosanna till Täby. Hon letar jobb förstås ni. Direkt när vi kom dit så åt vi på Burger King. Sen kollade vi på lite mobiler och jag visade vilken jag vill ha. Den heter LG Etna. Rosanna säger att det är ett dåligt märke, men det är en snygg mobil så jag vill ändå ha den. haha :D
Sen letade vi jobb. Hon delade ialla fall ut sina 5 CV som jag skrivit ut åt henne. När jag kom hem så satte jag mig direkt vid datorn/tv:n. Och här har jag suttit hela kvällen! Så nu tänkte jag lägga mig och läsa.
Puss!

Och juste. Imorgon ska vi till Uppsala och kolla på teater. Ska bli lite kul. Tänker ta med mig kameran så det kommer säkert in lite bilder här framöver :)


Kommentarer
Postat av: Ella

hehe hej, min kusin bor i åkersberga!

2009-10-21 @ 19:23:00
URL: http://emooller.blogg.se/
Postat av: LOVISA

hihi coolt. Vad heter han/hon? :)

2009-10-21 @ 22:22:39
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0