dålig start på dagen.

Hej alla!

Idag så var det en bra start på min dag, men den blev inte så bra som jag hade hoppats. Vi kom försent så vi hann inte få någon genomgång på var vi var och sånt, så vi bara gissade lite. Men vi tog ialla fall tio kontroller som man skulle ha tagit om man ville ha godkänt. Det är klart att jag skulle vilja ha haft mer än godkänt, men jag orkade verkligen inte! Det blev så tråkigt tillslut. Och orientering är inte riktigt mitt starka änme...

Jag och Rosanna virrade bort oss ett atg då vi gått fel när vi skulle till en kontroll som var långt innne i skogen och de var väldigt kul! Började snacka om massa minnen och då höll jag på att dö av skratt! HAHAHAHA.
Sen var det så coolt också för vi har drömt ungefär samma dröm. Det är att Rosanna säger massa taskiga saker till mig att jag är så blyg så jag får skylla mig själv att jag inte har någon kille och sen börjar jag gråta. Fast det är klart att det är ju inte precis lika men det handlar om lika saker. Ganska coolt tycker jag! Hahah sen drömde jag också att vi skulle konfirmera oss och Robert Pattinson skulle också göra det och Jennifer var helt förstumad! xD

Ja, kanske inte det roligaste samtalsämnet, hah... Men på eftermiddagen så har jag kollat på tv. Och snart börjar Gossip Gril som jag tänkt se. Troligen gamla avsnitt. Vid 5 så kommer mormor och då ska vi åka och ätä på Mcdonalds. Man måste ju passa på när föräldrarna är borta ;) haha!

Puss, och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0