i natt jag drömde

Go' kväll allesammans !

Har suttit här framför datorn och tagit bort och rensat i min dator. Fick bort säkert över 1000 bilder och det är typ dubbelt så mycket kvar! Och jag vill inte ta bort alla mina bilder :(

Idag efter skolan så åkte jag och Ella till Rosanna där vi faktiskt fick mycket plugg gjort och det känns väldigt bra! Gjorde ju omprov idag på Noprovet, och det gick mindre bra än jag hade hoppats, men jag orkar inte göra om det igen -.- Och jag är jätte spänd inför det där Soprovet vi ska ha nästa vecka. Känns som att jag inte kommer att hinna plugga på allt och samtidigt så känns det som att jag kommer att klara det!

Har inte så mycket mer att säga... Än att jag har sången "I natt jag drömde" på min hjärna. Den brukade farmor sjunga för mig och miccis. Om ni ville veta.

Nu ska jag draaaaa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0