if we were a movie

ska snart gå och lägga mig, är ju skola imorgon. Det är så jobbigt för man har olika mentorer, och vissa har imorgon bitti vid halv nio och jag har Linda som inte har då och jag är osäker om jag ska dit ialla fall. FÖR INGEN KAN SVARA JA ELLER NEJ!!! Får damp på sånna som inte säger ja eller nej när man frågar en sån fråga, vilket min föräldrar väldigt ofta gör. Där fick jag ur mig lite aggrition, men det var inte det jag skulkle säga, utan det var att jag snart ska lägga mig. Haha knäppt va?

Dagen har varit väldigt chill, har mest varit inne sett lite branfilmer med Cattis och Miccis. Det var lite mysigt, men jag hade lite dåligt samvete för att jag inte gått en promenad som jag sa till mamma att jag gjort så jag och Miccis gick en sväng och då kom vi på att vi vill ha en hund. Jätte mycket! :( Har aldrig haft ett husdjur. Det enda jag vet är att jag vill ha en fluffig hund med mycket hår för det 'r så gosigt :D Men det kommer väl inte inträffa tills jag flyttar hemmifrån.. :( För man kan väl inte få allt man önskar sig. Eller?

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och förbereda mig inför natten :)
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0