ilsken!!

Så känner jag mig väldigt mycket just nu! Mot min syster och mina föräldrar! Miccis tar alltid mina kläder utan att fråga och mina föräldrar är bara allmänt jobbiga just nu -.- Även om de inte är hemma just nu...

Dagen blev inte så speciell. Hade utvecklingssamtal med Linda och nu fick jag ett bra svar och hon sa att när vi ska få ny planering så ska vi gå till Mia för att få ny planering :) Ganska snart. Sen pratade vi om böcker jag kunde låna, för på So:n så ska vi läsa en bok om 1:a eller 2:a världskriget. Och det tog ganska lång tid, som det alltid gör. Brukar sitta där i lite mer än en timme.

Kom nästan nyss hem från Rosanna med Ella. Har varit där och pluggat lite spanska och sen har vi pratat och lite sånt :) När jag kom hem så fixade jag mig inför natten och sen var jag s snäll mot mamma att jag hängde tvätten :) Snällt va? Så jag hade snart tänkt att gå och lägga mig, för ska jag kika runt lite på internet ;)

Puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0