lite tid, mycket att göra

Svar på kommentar: Ja, eller inte så jätte mycket, men jag hade försökt eftersom att jag verkligen inte ville få underkänt! Jag var också väldigt nervös men det är normalt :)

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte har bloggat så mycket. Men nu när skolan har börjat så är det så mycket man ska göra. Och helst så vill man ju inte bara gå hem själv efter skolan utan vill vara med de andra. Sen vill man inte komma hem så tidigt heller. Men jag ska försöka blogga så ofta jag har orka och tid. Tillexempel så tänker jag inte blogga efter ett Stationpass för då är man helt mör och bara vill gå och lägga sig!
Som i Tosdags när det var Station, jag vet helt spagettig i benen när jag kom hem. Och dagen efter, jag kunde knappt sätta mig ner för att jag hade en sån träningsvärk! Feter skolan så gick jag, Rosanna och Ella hem till Fanny där vi hade det roligt. Då kom jag hem försent för att blogga...Förlåt.

Hade träningsvärk idag också, men nu ikväll så har jag, Moa, Rosanna och Fanny tränat Kibox så jag hoppas att det har gått över lite tills imorgon!

Sen har jag kommit på en sak. För ofta när jag är hemma och inte har något och göra då blir jag ofta sugen på något och det är det man inte ska göra, det som jag gör. Jo att jag småäter. Och det ska jag sluta med. Jag ska äta de vanliga måltiderna i mormal mängd, sen till mellanmål så tar jag en frkut! (det är det amn ska göra egentligen men jag har alltid ätit massa mackor och o´boy) För man kan inte bli smal av att bara träna och äta massa skit, utan träna och ät sunt. Eller hur? :D

Snart så ska jag hoppas in i duschen och sen lägga mig och läsa, God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0