massor av bilder!

Det har jag nu. Har atgit över 400 bilder, bara idag! :O Helt otroligt! Men det är fina bilder :) Har inte gjort så mycket idag. Gått i skolan, sen följde Rosanna och Ella med mig hem efter skolan och vi tog lite kprt, satt och pratade. Och eftersom mamma och pappa är i New York (är jätteledsen över att jag inte fick följa med :() så ska mormor bo hos oss. Och i helgen så ska jag sova hos Claes och Gunilla. :) Kommer väl ha fullt upp så det blir nog inte så mycket skrivet.


första lektionen; BILDFÖRDJUPNING <3

snygga!

vi gungade lite :)

sen busade vi lite på No:n :)

Lite senare på kvällen :)

Ja, det här var några av bilderna! Vissa blev ganska misslyckade, men jag är ju nybörjare, så jag vet ju inte de bästa vinklarna och allt sånt, men jag hoppas att jag lär mig under tiden ;) Kommentera om ni har några bra tips :)

Nu så hade jag tänkt att göra matteläxan, kanske inte den bästta tiden på dygnet men det är det viktigaste av allt som jag borde ha gjort tidigare. Så nu ska jag pluggggga.

Ha en bra kväll/natt/morgon/helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0