morgoninlägg

Godmorgon kära läsare!

Idag så börjar vi halv tio eller tio, jag vet ju inte för jag har Linda och då går jag upp halv åtta så jag har två timmar på mig och jag tar egentligen typ 20-30 minuter på mig så jag har suttit och kollat på Vakna med the Voice. Kollar på det varje morgon, men idag så har jag chansen att se hela :)
Hade inget vilktigt att säga egentligen, ville bara skriva lite för att jag aldrig skriver på morgonen haha :)

Efter skolan så ska jag ha utvecklingssamtal. Skulle haft det förra veckan men då hade jag glömt bort det och åkt till Täby, så när mamma ringde och var jättearg för jag hade också tagit hennes cykel för min var hos Casttis, så fick jag jättedåligt samvete :/ Så idag så ska jag inte glömma bort :)

Det finns inte så mycket mer att berätta, skriver kanske ikväll om det händer något kul ;)
Puss och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0