nu har de kommit hem!

Hejj!
Idag har det väl varit en så okej dag.
Hade prov i NO och det gick ju inge vidare, så jag ska göra om på måndag. Sen när jag kom hem så hade mamma och pappa kommit hem och var jättetrötta! Då satte jag mig och pluggade lite. Men det orkade jag inte göra så länge så jag satte mig vid tv:n där det gick bra program.
Idag tränade jag också, så jag är lite stolt över mig själv. Och nu ska jag träna regelbundet, lika varje vecka! Annars kommer man ju ingen stans. Sen har jag börjat tänka en massa, om var jag vill bo när jag blir stor. Och jag vill resa sunt lite och hitta min plats lite, men jag har tänkt på att kanske gå ett high school year. Vad tror ni om den ideén? :) Fast det blir ju i sånt fall när jag typ är 17 eller något.

Men mamma och pappa (tror npg att det mest var mamma) som hade köpt lite saker från New York till mig och Miccis. Blev ganska nöjd med mina saker, liksom vad mer kan jag begära?! Men mamma köpte ett par converse till mig ett par fina, rosa och jag hade sagt till henne att jag inte vill ha sånna (för jag tycker att jag får stora fötter av sånna)! Så nu har jag jätte dåligt samvete :( Sen fick jag en tjocktröja, en tröja, Escadaparfym, kameraväska, vindjacka och smycken :) Har inte orkat ta några kort på de men ni får överleva.

Nu är jag dundertrött och hade tänkt att gå och lägga mig!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0