skön torsdag!

Hej bloggen.

Idag började bilden med bild-fördjupning :) Jag höll på med photoshop, för typ första gången så det gick inte bra... Men jag ska försöka nästa gång ;)
På klassrådet, som var typ sista lektionen så pratade vi om hur vi skulle samla in pengar till en klassresa och vi kom på ett musikcafé som låter kul :) Sen på sidan av så ska vi baka till lärarummet där lärarna får köpa kakor och sånt. Och den här veckan så var det jag och Moa som skulle baka. Så när vi slutade åkte jag till centrum, hämtade ut mitt id-kort och sen ¨kte jag hem och gjorde chokladsnittar, ni vet ganska små chokladkakor med pärlsocker på :) 

Ikväll så vet jag inte vad jag har gjort. Har kollat på Idol, vänner, suttit vid datorn och sånt. Inte har jag ätit nyttigt heller! Inte heller tränat. Måste verkligen ta tag i mig själv och sluta!
Har tränat en gång den här veckan när tanken var på 4. Jag är en riktig latoxe! Fast jag har faktiskt ganska ont på den sidan jag ramlde på med moppen. Har ett stort blåmärke på låret och ett på armbågen brevid mitt sår. Aja, haha ni kanske inte tycker att det är kul attt läsa på mitt gnäll.. Men jag har inte så mycket mer att säga så jag ska väl sluta ;)

Men jag tog lite kort idag, så de tänker jag lägga in :)





en bra dag för en sån hemsk vecka ;)

pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0