systemkamera

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Den fick jag idag :D Och jag är glad och lycklig! Ska ta med den till skolan imorgon så att Atle kan lära mig lite hur man ska anvädna den och så :) Hoppas han kan bara... Och i natt så åker Mamma och Pappa till New York :( Ville också följa med. Skulle fått om jag inte var så liten... :( Men jag hoppas att mamma hittar snygga stövlar till mig. Eller ett par uggs! Hopppaaaaaaaaaaaas. Förlåt vill bara visa lite känslor :D Hahahah!

Blogg.se cpar så jag kan inte lägga in en cool bild som är tagen med min nya kamera (fast den är inte så cool, det är bara jag med utkletat smink). Kommer säkert in några imorgn! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0