11 april; första doppet!!

Hej på er!
Igår så åkte jag till Jennifer och sov där. Jag åt också middag där, fast Hennes brors flickvän råkade mosa sitt finger så de fick åka in till akuten och sen blev det middag :) Vi satt och spelade kort och hade det mysigt. Innan vi la oss så tittade vi på film; Naria prins Caspian. Den är väldigt bra, eller bättre än den första enligt mig ;D

Idag har vi bara slappat, Eftersom det var så fint väder så passade vi på att ta första doppet i havet! Det var så himla chokerande när man hoppade i, men när man kom upp så var det bara mysigt :) Efteråt så satt vi åt läste, jag läste Hungerspelen och Jennifer läste Eclipse. Igår kväll så läste vi lite ur den och jag vill verkligen läsa om de där böckerna! Jag saknar dom :( Fast jag har aldrig tid så det är ingen idé att jag börjar läsa nu...

Kom hem för ett tag sen och vi åt en jättegod middag. Är nu mätto och belåten :)
Nu ska jag checka in tv:n och sen plugga!!!!!
Tjenixen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0