gettin ready for the night

Yes. Nästa hållplats sängen. Sofia har redan somnat, men jag skulle vänta på en sak som skulle ladda klart på datron innan jag stängde av den och det är klart snart x)

Idag har vi åkte in till stan. Jag köpte en snygg jeansjacka från gina och två läppstift. Är väldigt nöjd :) Plus att jag har fått hem två bikinisar och en klänningn från hm som jag beställde för några dagar sen. Är väldigt nöjd, så nu känner jag mig tillräckligt utrustad inför sommaren :D

När vi kom hem så blev det kalas, vi firade min mormor som fyller 69 år om några dagar. God mat och tårat. Nu, på kvällen har vi sett två filmer, Instängd 2 och Gamer. Väldigt bra filmer, om jag får säga det själv :)

Nattis på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0