onyttig


Världens Bästa Mormor

Idag har jag kännt mig onyttig; åt inge lunch i skolan för det var äckligt och jag var inte hungrig, sen efter att vi varit hos Jacob och Emma och ätit glass så fick jag godis av mormor.. Burkar inte vara såhär onyttig..Men väen om jag inte rä så himla onyttig så känner jag mig det. JAJAJJA orkar inte tänka på det just nu :) Just nu så har jag lust med att titta på fina och eleganta balklänningar, för jag vill ha en fin och elegant balklänning till balen :D Ska kolla om någon vill åka med till stan ett tag och leta med mig. Min syster vet tydligen en bra affär i stan och Linnéa sa en idag också som jag tänkte gå och kika på ;)

Idag har det varit en ganska konstig dag. Först bio; Slumdog millionaire som var en bra film. Sen böev det liksom som att allas energi försvann och ingen kunde koncentrera sig eller orkade någonting x) Har kommit väldigt långt med min paljettkjol som jag göra på fördjupningen, men ändå så är det långt kvar tills jag blir klar.. :( Och jag ska inte stressa, för det ger bara dåligt resultat ;)

Snart ska jag lägga mig. Tänkte lägga mig extra tidigt idag för att sova länge och verkligen sova ut tills imorgon då vi ska ha nationella prov i matte.
Puss på er ! <3

Kommentarer
Postat av: :)

kan du inte lägga upp bilder på dina bikinis och klänning, som du fick hem från hm? :D

2010-04-22 @ 08:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0