a new day

Idag har varit en trevlig dag. Har haft lite nya lektioner med nya lärare. Hade NO och hon som vi hade då var jätteskön! Även om hon sa att hon var sträng och ville ha vissa saker på vissa sätt sp var hon jättepositiv och taggad som bara den! Hon var jättebra helt enkelt. Sedan hade vi spanska för första gången och dden läraren var också bra, hon var liksom bra på spanska och det känns som att hon kommer att hjälpa mycket och bra. Längtar tills vi ska ha engelska för det är verkligen min favorit :D

Efter skolan så åkte jag, Terese, Magda, Erik, Sara, Oskar, Sebbe och Jennifer till Täby. Vi gjorde inget speciellt där. Eller Jennifer skulle köpa lite grejer och jag hittade äntligen ett sudd! Det finns inga sudd att köpa på bokhandeln, är inte det helt vrickat?! Hittade ett på Åhlens så det var ju toppen, men ändå. Tänkte göra några mobliblogginlägg, fast min mobil dog ju så jag kunde inte :(

Ikväll ska jag fortsätta fixa med den gamla datorn så det kommer bli rätt chill. Och juste, fick nyss redan på att Sofia och Lasse inte kommer imorgon bara för att han är sjuk :( Kan han inte ta en Ipren eller något för jag ville ju verkligen! Nu vet jag inte vad jag ska göra i helgen. Känns som att det kommer att hända något, men man vet ju aldrig...

Pussen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0