årets lyckligaste dag

Hejsan bloggen! Igår var jag och morfar ute på ävnetyr! Först var vi i Täby, kollade runt på en väska och jag hittade en på Åhlens som var jättefin men som jag aldrig köpte. Sen gick vi vidare till BikBok där jag skulle köpa ett par leggings, men då började morfar plocka på mig massa fina kläder och expediten kom och sa vad hon tyckte och massa så igår blev jag typ 10 plagg rikare :D Gud va glad och lycklig jag var! haha. Expediten var också vädligt snäll så hon gav mig rabatt på en topp, halv priset också för att jag skulle köpa en skjorta så fick jag ett smycke! Eftersom att jag, eller ja det var ju morfar som betalade, handlade för över 500 kr så fick jag en dataväska men min dator var förstor. Blev väldigt ledsen för väskan var jättefin med leopard tryck och allt! :(

Efter vi varit i Täby så åkte vi och åt hos hans mamma, min gammelfarmor. Hon är hur pigg somhelst och är typ 94 år :) Tänk om hon blir hundra! Det skulle vara coolt! Sen drog vi in till stan och kollade runt lite på olika konserter. Vi var lite överallt. Vi gick förbi ung08 där massa små fjortisar spring omkring, men dte såg ändå kul ut med bra musik och massa folk. Det är intressant att se på andra folk hur de beter sig och sånt, tror nog att jag har fått det från mamma haha! :D

En skön kväll helt enkelt. Idag var jag med Mickan och red. Det var jättekul, fast kanske lite skumpigt. Jag red för ca 5 år sen så jag tycker att det är jättekul men jag känner mig ovan. Men det är nog inte så konstigt. Ikväll så ska jag på tjejkväll hemma hos Linnéa P och det kommer att bli askul! Längtar :D Nu så ska jag nog ta mig en power walk och sen tänkte jag lägga upp lite bilder på mina nya kläder! Kul va!!!!

Pusspuss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0