deppig

Jag har varit helt deppig och rastlös hela dagen! Har inte haft något att göra och det gör mig ledsen! Så från när jag vaknade tills typ kanske halv 3, 3 så var jag deppig och ledsen. Var så uttråkad så jag tog en tripp ner till centrum och kollade runt. Önskar mig böcker i present så jag tittade runt lite på olika författare. Hittade två som verkade bra. Sophie Kinsella och Sheila O'flagan, ni har kanske något tips på en bra författare? :) Gillar mest romaner. Sen gick jag hem igen och hade tråkigt.

När mamma och pappa kom hem så började vi fixa med mitt rum. Målade klart igår så att nu är hela väggen grå. Sen har vi flyttat runt lite så att allt får plats. Är riktigt nöjd! Vill bara få in några blommar så att det blir lite grönt också.




Jag har bytt plats på garderoben och byrån, satt upp lite krokar, fått en ny soffa, ett nytt soffbord och en sackosäck :) Sen så är soffan en bäddsoffa så jag kan ha max 6 stycken som kan bo här inne med mig och det är ganska många. Det har max bott 7 stycken här som mest så det här kommer att bli perfa!

Nu ska jag laga middag, klippa gräste och göra en god kaka till mamma, tjing! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0