ensamheten tar över


jag vet, min cam suger!

Har precis kommit hemifrpn Jennifer där det var lite folk. Satt där och snackade och helt plötsligt så försvann alla, så jag, Fanny och Adam sitter där i Jennifers hus och vet inte var dom tagit vägen! Då blir vi så trötta att vi åker hem och nu sitter jag här hemma, helt själv, lyssnar på musik och messar med Amanda. Jag har kommit på att Jag inte gillar att vara själv, även om jag är det ofta. Då blir det inge kul efter ett tag... Och eftersom att mina närmaste har kille så har jag ingen att sova hos/med heller för de är med sina pojkar. Lite tråkigt.. Så då blir ju väl ganska lätt så som det blir. Fast jag kunde ju stannat hos Jennifer och umgåtts, men det kändes inge bra för jag var trött och ville inte vara utomhus så jag drog. Ja, för att få slut på mitt lidande ska jag nog gå och dö, vad tycker ni? Jaja, det är väl inget man ska skämta om men ibland så blir det bara så. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0