go kväll

Sitter och tittar på Fångerna på fortet just nu, mitt favorit program som liten btw ;) Känns ganska likt så ja, det är bra. Fast han som är i tornet är inte lika bra, förut var det ju Dan Beckman, hahah!

När jag kom hem så höll mamman redan på att laga maten så jag hann alrid ta en powernap! Haha, tror inte ens att jag skulle kunna somna. Då skulle jag behöva öronploppar och såndär ögon sak som man har när man sover och det har inte jag.. Vill ha en sån ^^
Även om jag var trött när jag kom hem så piggnade jag till efter maten och gjorde klart nagigerings saken som skulle vara klar, eller ja den behövde nog inte vara klar, men jag kände att jag ville bli klar med den. Sen så gjorde jag en del av matten. Har dock inte gjort någon biologi som känns nog mest panikig. Måste lära mig om fotosyntes och cellanding utan till och ja, jag tycker att det är lite förvirrande.. Men jag ska läsa igenom det för jag vill verkligen inte vara okunnig i den här skolan! Eller, ja det känns som att om jag är det så kommer jag efter fett mycket och det vill jag inte, eftersom att jag vill få bra betyg, vem vill liksom inte få det? ;)

Tänkte gör det nu faktiskt! Ha en fortsatt trevlig kväll nu, pusspuss!


Härlig dag idag! Amanda, jag och Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0